Seiten: 1 2 Zurück zur Übersicht
Autor
Thema: Welt ohne Religionen


Vor ein paar Tagen ging mir so durch den Kopf, wie meine Welt aussehen sollte und das erste, was mir klar wurde: Es ist eine Welt ohne Religionen. Allein die Vorstellung, dass Menschen hier auf diese Welt kommen, wissend, sie sind gut genug und das auch beibehalten, ist fantastisch. Auf diesem Wissen aufbauend, können sich die Menschen voll entfalten. Das erste mal seit tausenden von Jahren sind die Menschen frei! Keiner haut ihnen um die Ohren: Du bist nicht gut genug; du musst leiden, büßen, dich quälen lassen, weil das eine Tugend ist; dich umbringen lassen, weil du etwas verdienen musst. Die Menschen, die bereits vergiftet sind von diesem Schrott, bekommen entweder einen sofortigen Vergessenszauber oder sie wachen sofort aus dieser Hypnose auf.
Wann erscheint meine Welt endlich im Außen?



In meiner neuen Welt wird niemand mehr durch angebliche Liebe manipuliert. Niemand muß mehr für andere den Sklaven machen. Das hat keinen Platz mehr!



In meiner neuen Welt ist alles und jeder im Wohlstand, egal ob Menschen-, Tier-, Pflanzen- oder Mineralreich. Salopp ausgedrückt bedeutet das: Alles und jedem geht es "saugut"!



In meiner neuen Welt muß niemand mehr arbeiten und zahlen, nur um leben zu dürfen.



In meiner neuen Welt gibt es keine Hierarchien, keine Patriarchen, keine Oberhäupter, keine Untertan, denn all das ist "besser als", "schlechter als" und somit negatives Ego.
In meiner neuen Welt wissen die Menschen, sie sind zu 100% wert und dieser Wert ist eine Konstante.



In meiner neuen Welt hat niemand mehr Kontrolle über jemand anderen!



Meine neue Welt ist frei von Auserwählten. Auserwählt sein = besser als!



Meine neue Welt ist frei von Diktatoren und Diktatur und frei von Despoten.



Christianity is debunked for good

Thought you might enjoy this:

10- You vigorously deny the existence of thousands of gods claimed by other
religions, but feel outraged when someone denies the existence of your god.

9- You feel insulted and 'dehumanized' when scientists say that people
evolved from lesser life forms, but you have no problem with the Biblical
claim that we were created from dirt.

8- You laugh at polytheists, but you have no problem believing in a Trinity
god.

7- Your face turns purple when you hear of the 'atrocities' attributed to
Allah, but you don't even flinch when hearing about how God/Jehovah
slaughtered all the babies of Egypt in 'Exodus' and ordered the
elimination of entire ethnic groups in 'Joshua'-including women, children,
and animals!

6- You laugh at Hindu beliefs that defy humans, and Greek claims about god
sleeping with women, but you have no problem believing that the Holy Spirit
impregnated Mary, who then gave birth to a man-god who
got killed, came back to life and then ascended into the sky.

5- You are willing to spend your life looking for little loop-holes in the
scientifically established age of the Earth (4.55 billion years), but you
find nothing wrong with believing dates recorded by pre-historic tribesmen
sitting in their tents and guessing that the Earth is a couple of
generations old!

4- You believe that the entire population of this planet with the exception
of those who share your beliefs-though excluding those in all rival
sects-will spend Eternity in an infinite Hell of Suffering. And yet you
consider your religion the most 'tolerant' and 'loving'.

3- While modern science, history, geology, biology, and physics have failed
to convince you otherwise, some idiot rolling around on the floor, speaking
in 'tongues,' may be all the evidence you need.

2- You define 0.01% as a "high success rate" when it comes to answered
prayers. You consider that to be evidence that prayer works. And you think
that the remaining 99.99% FAILURE was simply the will of God.

1- You actually know a lot less than many Atheists and Agnostics do about
the Bible, Christianity, and church history-but still call yourself a
"Christian."




Meine neue Welt ist frei von Angst.

Seiten: 1 2 Zurück zur Übersicht

WebMart Homepage Tools: Eigenes Forum kostenlos starten